F.A.Q.

Reserveren

U kunt via onze website reserveren door naar onze reserveer pagina te gaan. Daarnaast kunt u via onze mobiele App reserveren, deze is te downloaden in de Appstores. Mocht het om een of andere reden niet lukken om te reserveren, dan kunt u uw reisgegevens via de email doorgeven aan ons. Wij maken dan een handmatige reservering in ons systeem.
Ja u ontvangt binnen 1 minuut uw bevestiging op het door opgegeven emailadres. Heeft u geen bevestiging ontvangen? Dan is waarschijnlijk het email adres niet juist ingevoerd, stuurt u ons een email, dan zorgen wij dat de bevestiging alsnog ontvangt.
Op de website kunt u direct bij het reserveren betalen via onze betalingsprovider Mollie. Daarmee kunt u betalen via iDeal, Sofort, Bankcontact, Belfius en Creditcard. Via onze mobiele App en Email betaald u ook via Mollie, maar dan ontvangt u binnen enkele uren na reserveren een Mollie Betaalverzoek via de email.
U kunt uw reservering annuleren door een email te sturen aan info@automotel.nl onder vermelding van uw reserveringsnummer.
AutoMotel is 24 uur per dag, 7 dagen per week geopend. Voor informatie kunt u op werkdagen van 9.00 uur tot 17.00 uur contact met ons opnemen op +31 (0)20 237 66 66.
U kunt ons een korte email sturen, via onze website of naar info@automotel.nl Vermeld u hierbij uw reserveer nummer en kenteken.
U rijdt met uw auto naar AutoMotel, u stopt bij ons kantoor om de voucher te laten controleren, de bus zal dan naast uw auto komen te staan om de koffers over te laden, u loopt het kantoor uit, stapt in de bus en u gaat direct naar Schiphol Airport. Op de terugweg belt u ons op nadat u de bagage compleet heeft, onze bus zal dan klaarstaan voor u, wij rijden u dan terug naar AutoMotel en u kunt direct instappen.
Laat het ons simpelweg weten in het opmerkingen veld tijdens het reserveren. Dan regelen wij alles voor u!
Behalve onze 10 jaar ervaring, de beste service, ANWB partner, hebben wij ook de laagste prijs voor Shuttle Parkeren op Schiphol.
Nee, u neemt uw sleutels na het parkeren mee. Er is geen mogelijkheid om uw autosleutels achter te laten op de parking.
Geen probleem! Wij hanteren geen minimum reserveer tijd. U bent altijd welkom. Komt u binnen 6 uur? Bel dan even naar kantoor om uw reservering te bevestigen.

Annuleren en Wijzigen

U kunt uw reservering annuleren door een email te sturen aan info@automotel.nl onder de vermelding van uw reserveringsnummer.
Na ontvangst van uw annulering per e-mail storten wij binnen 3 werkdagen het reserveringsbedrag retour op uw rekening.
Als u 1 of meerdere dagen eerder of later terugkomt dan aangegeven, krijgt u het resterende bedrag terug. U dient een e-mail naar ons te versturen met daarin uw: reserveringsnummer, persoonsgegevens en het aantal dagen dat u eerder terug bent gekomen. Reisschema's veranderen regelmatig stuurt u ons simpelweg een email. U ontvangt dan een nieuwe voucher op de email.
Deze kunt u ook bij aankomst doorgeven, maar het mag uiteraard ook via de email met vermelding van uw reserveringsnummer.
Als u niet meer dan 30 minuten eerder of later bij AutoMotel aan wenst te komen dan opgegeven, dan hoeft u niets te doen. Zit er meer tijd tussen, dan stellen wij een email op prijs, u ontvangt dan een nieuwe voucher.
Dan laat u die velden leeg bij het reserveren. U kunt de gegevens later doorgeven via email.